عمل زیبایی واژن و جوانسازی با لیزر واژینال

جوان‌سازی واژن روشی مشخص در رشته نوپای زیباسازی دستگاه تناسلی است. این عمل جراحی، شل‌شدگی واژن که معمولاً پس از زایمان یا در اثر کهولت سن اتفاق می‌افتد، را درمان می‌کند. مونالیزا تاچ، درمانی بدون درد و با کم‌ترین میزان تهاجم، از طریق لیزر است که جایگزین مؤثری برای عمل جراحی بوده و در جهت جوان‌سازی و زیباسازی واژن انجام می‌گیرد. لیزر با اثر گذاشتن تدریجی بر روی بافت مخاط واژن، محرک تولید کلاژن بوده، و عملکرد منطقه مورد درمان و بازگرداندن تعادل مناسب تغذیه‌ای به غشاء مخاطی را بهبود می‌بخشد.

جوان‌سازی واژن (گشادی واژن) پروسه‌ای است که از طریق ترکیب دو عمل زیبایی واژن متمایز، لابیاپلاستی و واژینوپلاستی، به ترمیم و تغییر واژن به‌منظور ایجاد ظاهری صاف‌تر و جوان‌تر کمک می‌کند. جوان‌سازی واژن به سبب قابلیت اثربخشش در ترمیم و بهبود عملکرد و ظاهر واژن، در طول زمان، به یک روش­ بسیار محبوب تبدیل شده است. جوان‌سازی واژن می‌تواند عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس شما را بالا ببرد.

واژینوپلاستی


واژینوپلاستی پروسه‌ای با هدف «تنگ کردن» واژنی است که در اثر زایمان یا کهولت سن، شل یا گشاد شده است. در مورد زنانی که زایمان کرده‌اند، عضلات واژن در حین زایمان تمایل به منبسط شدن دارند، که نتیجه‌ی آن به بزرگ‌تر شدن دهانه و کانال واژن و ضعیف‌تر شدن عضلات می‌شود. روند کهولت سن نیز می‌تواند باعث ضعیف و شل شدن عضلات واژن شود. این امر می‌تواند ناراحت‌کننده و حتی خجالت‌آور باشد. عضلات واژن ضعیف می‌توانند منجر به مشکلات جنسی یا حتی نارضایتی برای هر دو شریک جنسی شوند. اگرچه ورزش‌های مخصوصی برای تقویت عضلات واژن طراحی‌شده‌اند، اما اغلب نتایج دلخواه را در بر ندارند.

واژینوپلاستی، که تحت عنوان جوان‌سازی واژن نیز شناخته می‌شود، با تنگ کردن بخش بزرگی از واژن، دهانه آن را کوچک‌تر کرده و درعین‌حال مناطقی از واژن را که دارای هیچ عضله مرتبط به آن نیستند، سفت می‌نماید. پوشش اضافی واژن برداشته می‌شود و عضلات سفت می‌شوند. درنتیجه این عمل، شما صاحب عضلات واژنی سفتی خواهید شد، که می‌توانند احساس رضایتمندی جنسی را در شما افزایش داده و این امکان را برای شما و شریک جنسی‌تان فراهم آورند که از مقاربت لذت بیشتری ببرید.

لابیاپلاستی


لابیاپلاستی، یا جراحی پلاستیک لابیا (لبه‌های اطراف واژن)، را می‌توان هم به‌تنهایی و هم به همراه عمل واژینوپلاستی انجام داد. این جراحی می‌تواند روی لابیا ماژور (لبه‌های بیرونی‌تر و بزرگ‌تر واژن)، یا لابیا مینور (لبه‌های کوچک‌تر و درونی‌تر واژن) صورت گیرد. در جریان لابیاپلاستی، معمولاً از طریق کوچک‌تر کردن لابیا یا اصلاح عدم تقارن بین دو سوی لابیا، اندازه و شکل آن را تغییر می‌دهند.

استفاده از مونالیزا تاچ برای جوان‌سازی واژن


مونالیزا تاچ یک درمان کاربردی برای جوان‌سازی واژن است که بر پایه لیزر کسری CO2 خاصی ساخته شده است که به‌طور ویژه برای مخاط واژن استفاده می‌شود.

مونالیزا تاچ از طریق فعال‌سازی مجدد تولید کلاژن و برقراری مجدد وضعیت پیشین مخاط واژن، مانع رهاسازی استروژن در بافت واژن (که معمولاً در زمان یائسگی یا پس از زایمان اتفاق می‌افتد) شده و آن را رفع می‌کند.

در حال حاضر، مونالیزا تاچ، مؤثرترین راه‌حل بدون نیاز به جراحی و غیر دارویی برای ممانعت و درمان آتروفی یا تحلیل‌رفتگی واژن و عواقب آن است که بسیاری از زنان در زمان یائسگی یا پس از زایمان از آن رنج می‌برند.

لیزر مونالیزا تاچ در جوان‌سازی و سفت کردن واژن چگونه عمل می‌کند؟

 مونالیزا تاچ از یک سیستم لیزری کسری بدون نیاز به جراحی، بسیار مشابه درمان‌های لیزری‌ای که مدت‌ها است برای جوان‌سازی صورت مورداستفاده قرار می‌گیرند، استفاده می‌کند. لیزر مونالیزا تاچ از طریق تقسیم نوری یک پرتو لیزر به یک سری از نقاط بسیار کوچک که بر روی دیواره‌ی درونی واژن نشانه گرفته‌شده‌اند، کار می‌کند. لیزر به مدت کمتر از یک‌دهم ثانیه پالس می‌کند و در این مدت تراکم لیزر توسط یک کامپیوتر به‌دقت و به‌گونه‌ای که با ویژگی‌های دیواره رحم مطابقت داشته باشد، تغییر داده می‌شود.

لیزر، در نقطه تماس، یک ناحیه بسیار کوچک از بافت را از بین می‌برد. این عمل یک حفره بسیار ریز به قطر یک تار موی انسان ایجاد می‌کند. در خلال پروسه، بدن سلول‌ها را تحریک می‌کند تا در محل لیزر شده و گوشتی که اطراف آن قرار دارد، بافت سالم و تازه بسازند. این پروسه از روشی مشابه روش جوان‌سازی صورت استفاده می‌کند. لیزر همچنین ناحیه بین نقاطی که روی آن‌ها اعمال می‌شود را داغ کرده و سلول‌های تخصصی ساخت الاستین و کلاژن، که مبنای بافت سالم هستند، را تحریک می‌کند.

جراحی واژن با استفاده از مونالیزا،با حداقل برش، بافت سالم، الاستیک و جوان‌سازی شده‌ای بر جای می‌گذارد. رنگ بهتر بافت و جریان خون بهبودیافته، درد را کاهش داده، عملکرد جنسی و ادراری را بهبود بخشیده و می‌تواند رضایتمندی جنسی را افزایش دهد.

برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی عملکرد لیزر مونالیزا تاچ می‌توانید بر روی لینک کلیک کرده و مقاله مرتبط با آن را مشاهده کنید.

مزایای استفاده از مونالیزا تاچ برای جوان‌سازی واژن چیست؟


بیمارانی که با استفاده از مونالیزا تاچ درمان شده‌اند پیشرفت در روابط جنسی و تجربه آرگاسم بهتر پس از تنگ شدن واژن و روان شدن واژن را گزارش کرده‌اند.

کیفیت و قابلیت ارتجاعی بهتر بافت، جریان خون بهبودیافته به واژن، تنگ شدن کانال واژن و جوان‌سازی بافت سالخورده، آسیب‌دیده و تحریک‌شده، را می‌توان به‌عنوان فواید ویژه این نوع درمان نام برد. در بسیاری از زنان درمان می‌تواند به نرمال شدن pH واژن و کاهش عفونت‌های مداوم کمک کند. تجدید یک محیط واژنی نرمال و کیفیت بهتر بافت، همچنین باعث افزایش روانی واژن می‌شود.

در بیماران مستعد، مونالیزا می‌تواند به‌طور مؤثری بی‌اختیاری یا استرس ادراری، مقاربت جنسی دردناک (مقاربت دردناک)، آتروفی واژن، عفونت‌های مکرر و خارش، سوزش و یا خشکی مربوط به یائسگی را درمان نماید. این روش برای تمام زنان نمی‌تواند جایگزین پشتیبان‌های مکانیکی‌ که از طریق جراحی نصب می‌شود یا جایگزینی هورمونی شود، اما در زمان لزوم، گزینه مناسب جدیدی برای جوان‌سازی واژن در اختیار شما قرار می‌دهد که کم‌تهاجم‌تر بوده و بسیار مؤثر است.

برای یافتن پاسخ پرسش‌های خود درباره‌ی لیزر مونالیزا تاچ به بخش پرسش و پاسخ مراجعه فرمایید.