رفع تیرگی (روشن‌سازی و سفید کردن) واژن با لیزر مونالیزا تاچ

تیره شدن رنگ واژن ممکن است به خاطر پوشیدن لباس‌های زیر از جنس پلی‌استر یا الیاف مصنوعی باشد. تیره شدن پوست واژن همچنین می‌تواند به خاطر عوارض جانبی مصرف برخی دارو‌ها یا کرم‌های لوبریکانت باشد. بارداری و افزایش رنگدانه‌های پوست بر اثر افزایش هورمون انسولین در بدن نیز می‌تواند موجب تیره شدن واژن شود. زنانی که به دیابت نوع دوم مبتلا هستند نیز معمولا پوست واژنشان تیره است. در برخی افراد با نزدیک شدن به دوران یائسگی در زنان، پوست واژن به تدریج تیره می‌شود که این موضوع، امری طبیعی است. به هر حال، با مراجعه به متخصص پوست راه‌هایی برای روشن کردن و رفع تیرگی واژن وجود دارد.

علت تیره شدن لب‌های واژن چیست؟


 هنگامی که شخص به لحاظ جنسی تحریک می‌شود، جریان خون در اندام‌های تناسلی او بیشتر می‌شود. افزایش جریان خون در اندام‌های تناسلی، موجب ورم کردن بافت واژن و مرطوب شدن آن می‌شود، که این موارد از اولین نشانه‌های تحریک جنسی هستند. در این مرحله رنگ کلیتوریس و لب‌های داخلی واژن نیز تیره می‌شود. بعد از این که حالت تحریک جنسی از میان برود یا بعد از این که زن به ارگاسم برسد، رنگ واژن به حآلت عادی باز می‌گردد. در طی فرآیند تغییر رنگ واژن در هنگام تحریک جنسی، ممکن است رنگ صورتی واژن به قرمز، یا رنگ قرمز به قهوه‌ای، کبود یا بنفش تبدیل شود و تمامی این تغییرات کاملا طبیعی هستند.

رنگ واژن نه تنها در هر زن متفاوت است بلکه می‌تواند بر اثر عواملی نیز تغییر کند. ازجمله:

  • با لا رفتن سن
  • عوامل ژنتیکی
  • تولید بیش از حد ملاتونین در واژن
  • عدم تعادل هورمونی
  • استفاده مداوم از پودر تالک
  • عفونت
  • تیغ زدن مکرر
  • کمبود برخی ویتامین‌ها و مواد معدنی در بدن
  • چاقی
  • استفاده از برخی کرم‌ها، صابون‌ها، شامپو‌های بدن و دیگر محصولات
  • پوشیدن لباس یا لباس زیر تنگ که از مواد مصنوعی ساخته شده

تا زمانی که علائمی همچون خارش، درد، ترشح از واژن یا بوی بد واژن را مشاهده نکردید، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. اما در صورتی که هر یک از این علائم را دارید (چه همراه با تیرگی واژن باشد چه نباشد) باید در اولین فرصت به پزشک زنان مراجعه کنید، چرا که این علائم می‌تواند نشان دهنده‌ی وجود عفونت زنان باشد.

چگونه می‌توان پوست واژن را روشن کرد؟


 روشن کردن آلت تناسلی شامل سفید کردن پوست اطراف واژن و مقعد می‌شود. دیر یا زود این ناحیه از بدن تغییر رنگ می‌دهد و تیره می‌شود. مهم‌ترین دلایل این تغییر رنگ در ناحیه آلت تناسلی، تغییرات هورمونی و عوامل ارثی است. روش‌های گوناگونی برای روشن کردن پوست واژن وجود دارد.

افراد به دلایل مختلفی دوست دارند که پوست این ناحیه را روشن کنند. برای دفاع از این خوسته‌ی افراد، هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ علمی دلایل زیادی وجود دارد، اما به هر حال دلیل انتخاب هر یک از روش‌های زیبایی، کاملا شخصی است و تنها به خود شخص ارتباط دارد. روش‌های زیادی وجود دارند که به افراد کمک می‌کنند ظاهر آلت تناسلی خود را که مورد پسندشان نیست، تغییر دهند و متاسفانه در بسیاری از فرهنگ‌ها تصورات نادرستی وجود دارد که باعث به وجود آمدن اطلاعات غلط در مورد این مشکلات شده و در مورد افرادی که این مشکلات را دارند و یا برای درمان خود اقدام می‌کنند نیز تصورات غلطی وجود دارد.

روشن کردن واژن با مونالیزا تاچ


 

دقیقا همانطور که با لیزر درمانی می‌توان پوست صورت را روشن کرد، با تقبل قیمت لیزر مونالیزا می‌توان این کار را در پوست ناحیه تناسلی نیز انجام داد. اما در این مورد باید از انرژی مناسبی استفاده کرد و نوع لیزر مورد استفاده برای این کار متفاوت است. لیزر مونالیزا می تواند موجب تحریک تولید کلاژن در ناحیه تناسلی شده و موجب جوان‌سازی پوست ناحیه تناسلی شود، پوستی که به خاطر بالا رفتن سن یا به خاطر تغییرات هورمونی در بدن در حال پیر شدن است. این روش درمانی هیچ دردی ندارد و نتایج آن بعد از اولین جلسه درمانی نیز قابل مشاهده است. تغییر رنگ و تیرگی پوست می‌تواند در هر ناحیه از بدن ایجاد شود و در مورد آلت تناسلی، درست است که این ناحیه در معرض دید همه نیست، اما تیره بودن آن می‌تواند برای خود شما و شریک جنسی شما ناخوشایند باشد.

 از مزایای این روش لذت ببرید


 در روش‌های قدیمی از مواد شیمیایی برای لایه‌برداری پوست بسیار حساس ناحیه تناسلی استفاده می‌شد که می‌توانست برای پوست حساس این نواحی بسیار مضر باشد. لیزردرمانی برای روشن کردن پوست ناحیه تناسلی، علاوه بر روشن کردن پوست این ناحیه باعث برطرف شدن قرمزی پوست در این ناحیه می‌شود. لیزر، یک پرتوی نوری بسیار متمرکز است. پزشک می‌تواند از لیزر برای درمان واریس پا نیز استفاده کند. در درمان واریس پا با لیزر گرمای لیزر موجب سوزاندن رگ‌های واریسی شده، که این موضوع باعث تشکیل بافت اضافی(جای زخم)، بعد از بهبود زخم سوختگی می‌شود. این بافت اضافی باعث بسته شدن رگ می‌شود و دیگر خون به رگ نمی‌رسد و در نتیجه این رگ از بین خواهد رفت و علائم واریس پا کاهش پیدا میکند. بعد از حدود یک یا دو سال، بافت مرده‌ی رگ به تدریج محو می‌شود.

چکونگی جوانسازی واژن


این تکنولوژی،کاملا بدون جراحی،کم تهاجمی و از همه مهم‌تر بدون درد و کاملا موثر است. عمل زیبایی واژن، در زمان یائسگی در زنان یک روش روشن‌سازی واژن یا ناحیه تناسلی عملی سریع است که تنها 5 دقیقه طول می‌کشد و و بعد از آن نیازی به ماندن در کلینیک نیست و دوره‌ی ریکاوری آن نیزکوتاه است. البته برای ریکاوری و بهبودی کامل، ما یک دوره‌ی 7 روزه را پیشنهاد می‌کنیم که در این زمان نباید مقاربت جنسی داشته باشید تا پوست حساس این ناحیه کاملا بازسازی شود.

ریکاوری بعد از درمان


 برای گذراندن دوره‌ی ریکاوری به بهترین نحو و رسیدن به بهترین نتایج، ما به کسانی که لیزر واژینال را انجام داده اند، این توصیه‌ها را می‌کنیم:

  • واژن و ناحیه تناسلی باید ظرف 2 تا 4 روز بعد از لیزر واژن، خشک و تمیز نگه داشته شود. در این زمان به شما توصیه می‌شود که از پماد آنتی‌بیوتیک موضعی استفاده کنید.
  • در نظر داشته باشید که درد و حساسیت به لمس در این ناحیه ممکن است تا یک هفته پس از درمان ادامه پیدا کند.
  • از آن‌جایی که پوست بیمار لایه‌برداری شده ، ممکن است احساس سوزش یا تحریک پوستی داشته باشد و به همین خاطر به بیماران اجازه داده می‌شود که برای  مبارزه با این سوزش، از داروی آنتی‌بیوتیک استفاده کنند.
  • هر گونه فعالیت فیزیکی شدید و ورزش باید 10 روز پس از درمان از سر گرفته شود.
  • برای ریکاوری و بهبود کامل، سعی کنید همیشه اطمینان حاصل کنید که این ناحیه کاملا تمیز و ضد عفونی است.

نتایج درمان


 قبل از اقدام به درمان، ما سعی می‌کنیم با شما صحبت کنیم و از تمامی نگرانی‌هایی که در مورد تیرگی ناحیه آلت تناسلی خود دارید کاملا آگاه شویم. ما این تضمین را می‌دهیم که با استفاده از لیزر روشن‌سازی واژن و به کمک تکنیکی ساده و موثر، رفع سیاهی واژن را برای شما انجام دهیم. نتایج این روش نسبت به نتایج استفاده از تمامی کرم‌های روشن‌کننده پوست، بسیار رضایت‌بخش‌تر و به طور طبیعی، دائمی‌تر است.